A termékek átvételére 2 lehetőség van:

  • Személyesen a raktárunkban ( ingyenes átvétel hétfőtől-péntekig, előre egyeztetett időpontban Irodánkban: 1115 Budapest, Bartók Béla út 113. – Hídvég utcába befordulva a telephelyen Fizetési módok az irodában: Fizetés készpénzben a helyszínen vagy előrefizetés banki átutalással, Bankártyával ( OTP Simplepay)
  • Kiszállítással:  előrefizetés banki átutalással, bankkártyával

A szállítási díj br. 1860 Ft -> 10.000 Ft alatti vásárlás esetén, 10.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítást biztosítunk.

 

Fizetési módok:

    • Készpénzben az irodákban személyesen
    • Banki átutalás ( Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra:  SANODOR kft. Számlaszámunk: 11600006-00000000-81323670 )
    • Bankkártyás fizetés ( OTP SimplePay bankkártyás gyors fizetés)

 

Banki átutalással történő fizetés: A megrendelés kiszállítása vagy átvétele az összeg beérkezését követően történik.Kérjük a megjegyzés rovatban tüntesd fel a rendelés számát.

 

Bankkártyás fizetés ( SimplePay): Kényelmes otthonról történő bankkártyás fizetés. Lehetősége van a rendelését gyorsan bankkártyás fizetéssel teljesíteni az OTP SimplePay Bankkártyás fizetési lehetőség kiválasztásával. A tranzakció biztonságáról pénzügyi partnerünk, az OTP Bank gondoskodik. Elfogadható kártyatípusok: Visa, Eurocard / Mastercard

A megrendelés kiszállítása vagy személyes átvétele irodánkban a sikeres tranzakció után lehetséges.

A termékeket a megrendeléstől számított 2-3 munkanapon belül leszállítjuk az ország teljes területén.

(**2021. január 1-től változások az online bankkártyás fizetésben)

**Mi történik a Simple alkalmazásban és SimplePay fizetési felületen bankkártyás fizetés során, legkésőbb 2021. január 1-től*? 

  • Simple-fiókba elmentett bankkártya esetén: 

o Bizonyos vásárlásaidat külön meg kell erősíteni a bankodnál beállított módon (SMS-kód, banki mobilapplikáció, telekód – ennek részleteiről tájékozódj a bankodnál) – abban az esetben is, ha a Simple-fiókban korábban már megerősítetted az adott bankkártyát. A megerősítés gyakorisága bankonként eltérő lehet.

  • Ha nincs elmentve a bankkártya, vagy nem lépsz be a Simple-fiókodba fizetéshez: 

o A kártyaadatok megadását követően szükség esetén el kell végezni az erős ügyfélhitelesítést a bankodnál meghatározott módon.

Az erős ügyfélhitelesítésről röviden

Legkésőbb 2021. január 1-től az uniós jogszabályokkal összhangban minden banknak be kell vezetnie az erős ügyfélhitelesítést online bankkártyás vásárláskor.

Ilyennek számít az is, ha a Simple alkalmazásban vagy a SimplePay felületen fizetsz bármely bank által kibocsátott bankkártyával.

Az erős ügyfélhitelesítés azt jelenti, hogy az online fizetési felületeken a kártyaadatokon kívül egy további biztonsági kódot kell megadnod, vagy banki mobilapplikáción keresztül kell megerősíteni a vásárlási szándékot.

A bankok tehetnek kivételt egyes tranzakciókkal, például a Simple-fiókban elmentett, erős ügyfélazonosításon már átesett kártyákkal, de bizonyos időközönként még ezeknél a kártyáknál is kérni fogják az erős ügyfélazonosítást. Ennek gyakorisága bankonként eltérő lehet.

Az erős ügyfélhitelesítés módját a saját bankodnál kellett beállítanod ahhoz, hogy 2021. januártól bankkártyával fizethess online vásárláskor. Ha még nem tetted, mielőbb látogass el bankod felületére, és állítsd be!

* Egyes tranzakciók során már a jelzett dátum előtt is előfordulhat az erős ügyfélazonosítás a Simple fizetési felületein

 

 

10.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!!!