A termékek átvételére 2 lehetőség van:
- Személyesen a raktárunkban ( ingyenes átvétel hétfőtől-péntekig, előre egyeztetett időpontban Irodánkban: Új címünk: 1221 Budapest, Arany János utca 110/B.) Fizetési módok az irodában: Fizetés készpénzben a helyszínen vagy előrefizetés banki átutalással, Bankkártyával ( OTP Simplepay)
- Kiszállítással: előrefizetés banki átutalással, bankkártyával
A szállítási díj 2500 Ft+áfa azaz br. 3175 Ft -> 13.000 Ft alatti vásárlás esetén, 13.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítást biztosítunk.
Fizetési módok:
-
- Készpénzben az irodákban személyesen
- Banki átutalás ( Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra: SANODOR kft. Számlaszámunk: 11600006-00000000-81323670 )
- Bankkártyás fizetés ( OTP SimplePay bankkártyás gyors fizetés)
Banki átutalással történő fizetés: A megrendelés kiszállítása vagy átvétele az összeg beérkezését követően történik.Kérjük a megjegyzés rovatban tüntesd fel a rendelés számát.
Bankkártyás fizetés ( SimplePay): Kényelmes otthonról történő bankkártyás fizetés. Lehetősége van a rendelését gyorsan bankkártyás fizetéssel teljesíteni az OTP SimplePay Bankkártyás fizetési lehetőség kiválasztásával. A tranzakció biztonságáról pénzügyi partnerünk, az OTP Bank gondoskodik. Elfogadható kártyatípusok: Visa, Eurocard / Mastercard
A megrendelés kiszállítása vagy személyes átvétele irodánkban a sikeres tranzakció után lehetséges.
A termékeket a megrendeléstől számított 2-4 munkanapon belül leszállítjuk az ország teljes területén.
(**2021. január 1-től változások az online bankkártyás fizetésben)
**Mi történik a Simple alkalmazásban és SimplePay fizetési felületen bankkártyás fizetés során, legkésőbb 2021. január 1-től*?
- Simple-fiókba elmentett bankkártya esetén:
o Bizonyos vásárlásaidat külön meg kell erősíteni a bankodnál beállított módon (SMS-kód, banki mobilapplikáció, telekód – ennek részleteiről tájékozódj a bankodnál) – abban az esetben is, ha a Simple-fiókban korábban már megerősítetted az adott bankkártyát. A megerősítés gyakorisága bankonként eltérő lehet.
- Ha nincs elmentve a bankkártya, vagy nem lépsz be a Simple-fiókodba fizetéshez:
o A kártyaadatok megadását követően szükség esetén el kell végezni az erős ügyfélhitelesítést a bankodnál meghatározott módon.
Az erős ügyfélhitelesítésről röviden
Legkésőbb 2021. január 1-től az uniós jogszabályokkal összhangban minden banknak be kell vezetnie az erős ügyfélhitelesítést online bankkártyás vásárláskor.
Ilyennek számít az is, ha a Simple alkalmazásban vagy a SimplePay felületen fizetsz bármely bank által kibocsátott bankkártyával.
Az erős ügyfélhitelesítés azt jelenti, hogy az online fizetési felületeken a kártyaadatokon kívül egy további biztonsági kódot kell megadnod, vagy banki mobilapplikáción keresztül kell megerősíteni a vásárlási szándékot.
A bankok tehetnek kivételt egyes tranzakciókkal, például a Simple-fiókban elmentett, erős ügyfélazonosításon már átesett kártyákkal, de bizonyos időközönként még ezeknél a kártyáknál is kérni fogják az erős ügyfélazonosítást. Ennek gyakorisága bankonként eltérő lehet.
Az erős ügyfélhitelesítés módját a saját bankodnál kellett beállítanod ahhoz, hogy 2021. januártól bankkártyával fizethess online vásárláskor. Ha még nem tetted, mielőbb látogass el bankod felületére, és állítsd be!
* Egyes tranzakciók során már a jelzett dátum előtt is előfordulhat az erős ügyfélazonosítás a Simple fizetési felületein